Tagasimaksete ja tühistamiste poliitika
Redaktsioon nr 1
27. mai 2021
Käesoleva dokumendi „Tagasimaksete ja tühistamiste poliitika” lepingupoolteks on SmartTel Plus OÜ (registrijärgne asukoht Maakri
1.Kui klient otsustab STP teenustest loobuda (see hõlmab eranditult kõiki teenuseid, mida pakutakse kaubamärgiga Hidemyphone), maksab STP kliendi kontol oleva ettemaksujäägi kliendile tagasi. Raha tagasimaksmise taotlemiseks peab
klient koostama ja allkirjastama ametliku taotluse ning saatma selle skannitud koopia STP klienditoe aadressile info@hidemyphone.ee.
2.Pangaülekanne tehakse 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul alates
hetkest, millal klient ametliku tagasimakse taotluse allkirjastas ja meie klienditoe aadressile info@hidemyphone.ee saatis. Summast arvatakse maha kõik ülekandega, valuutavahetusega ja pangateenustega seotud kulud ning mis tahes muud möödapääsmatud kulud, mida see ülekanne
3.Osade meie teenuste olemuste tõttu pole nende puhul raha tagasimaksmine võimalik. On äärmiselt oluline, et vaataksite selliste teenuste nimekirja läbi enne oma tellimuse esitamist.
4.Käesolev tagasimaksete ja tühistamiste poliitika on STP dokumendi
„Lepingutingimused” lahutamatu osa. Mis tahes vasturääkivuste korral kehtivad STP dokumendis „Lepingutingimused” toodud tingimused. Kui teil on eeltoodud
tagasimaksete ja tühistamiste poliitika kohta mis tahes küsimusi, võtke meiega ühendust aadressil info@hidemyphone.ee.
SmartTel Plus OÜ
Maakri
Veebileht https://hidemyphone.ee/