Lepingutingimused
Versioon nr 1. Kuupäev: 27. mai 2021
1.POOLED
See dokument, Lepingutingimused, edaspidi „leping“, sõlmiti SmartTel Plus OÜ, registreeritud asukoht Maakri tn.
2.NÕUSOLEKU TINGIMUSED
2.1.Üldine nõustumine lepinguga.
KUI KLIENT KASUTAB VEEBILEHTE, RAKENDUSLIIDEST VÕI TEENUSEID, KINNITAB TA OMA NÕUSTUMIST SELLE LEPINGU TINGIMUSTEGA, MIS HÕLMAVAD KA LUBATUD ÕIGUSPÄRAST STP PRIVAATSUSPOLIITIKA KASUTAMIST JA TEMA NÕUSOLEKUT TÖÖDELDA TEMA ISIKUANDMEID TURUNDUSE JA STP TEENUSTE OSUTAMISE EESMÄRGIL JA
TEISTELEESMÄRKIDEL, MIS ON KIRJAS PRIVAATSUSPOLIITIKAS.
KUI TE NENDE TEENUSE TINGIMUSTEGA EI NÕUSTU, LAHKUGE SELLELT LEHELT NING ÄRGE KASUTAGE VEEBILEHTE EGA HIDEMYPHONE RAKENDUSLIIDEST.
KUI OLETE NOOREM KUI
Klient vastutab, et lubab end seaduslikult volitada, et sõlmida vastavalt neile tingimustele leping.
Nõustudes nende tingimustega, tunnistab ja väidab klient, et ta on seaduslikult piisavalt vana, et oma asukohariigis sellist kohustavat
1
kokkulepet sõlmida või et tal on oma vanema või eestkostja luba. Klient kinnitab ka seda, et on vähemalt
Kui klient on organisatsiooni seaduslik esindaja ja soovib selle nimel kokkulepet teha, on tal eeldatavasti vastavad õigused ja volitus neid toiminguid teha, sõltumata sellest, kas toetava dokumendi volitused ja rekvisiidid on kliendi andmete sobivasse lahtrisse lisatud või mitte.
2.2.Nõusolek elektronsidega
Elektroonilised allkirjad ja kokkulepped: Käesolevaga nõustub klient kasutama lepingute sõlmimiseks, tellimuste esitamiseks, muudeks kanneteks ja veebilehe http://hidemyphone.ee/ kaudu algatatud või läbi viidud tehingute teavituste, reeglite ja kannete elektrooniliseks kättetoimetamisekselektronsidet. Lisaks sellele loobub klient kõigist õigustest ja nõudmistest mistahes seaduste või muude õigusaktide alusel mistahes õigusruumis, mis nõuavad originaalset
2.3.Hädaabikõnede puudumine
Hädaabikõnede puudumine: seda lepingut sõlmides nõustub klient, et STP teenused pole mõeldud toetama ega edastama hädaabikõnesid ningteenustega ei pea tagama ligipääsu 112, 911 numbritele või sarnastelehädaabiteenustele.
2.4.Kohtualluvuse piirangud
Kui kliendi asukoht on kohtualluvuses, kus on seadusega keelatud soovitudteenuseid pakkuda või kasutada, ei või klient seda lepingut sõlmida. Seda lepingut sõlmides kinnitab klient selgesõnaliselt, et ta on kontrollinud, et tema asukoha kohtualluvuses on soovitud teenuste kasutamine lubatud.
2.5.Kliendi tuvastamine
2
STP võib kliendi taotluse omal äranägemisel tagasi lükata:
2.5.1.kui esitatud teave pole täielik või kui klient pole kinnitanud oma nõusolekut oma isikuandmete töötlemiseks nende tööriistadega, mis süsteemis saadaval on;
2.5.2.kui
2.5.3.kui
2.1täpsustatud vanus ning puudub alaealise eest vanemlikult vastutava isiku nõusolek, et lepinguga edasi minna ja alaealise isikuandmeid töödelda;
2.5.4.kui klient on teadaolevalt toime pannud pettusi või on andnud põhjustkahelda tema võimes täita oma lepingulisi kohustusi.
3.TEENUSED
3.1.Vastavalt sellele lepingule ja kliendipoolsele täitmisele ning teenuste maksenõuetele tagab STP siinkohal kliendile piiratud, tagasivõetava, mitte- ainuõigusliku,
Teatavates valdkondades võib litsentside kasutus olla piiratud kohaldatavate eeskirjade või telekommunikatsiooniteenuste osutamise tehniliste karakteristikute ja/või taristu või muude tehnoloogiliste põhjuste tõttu. Kui pole just selgesõnaliselt teisiti öeldud, siis kõik uued STP pakutud funktsioonid, mis parandavad või täiendavad praegusi teenuseid, kuuluvad samuti „teenuste“ alla ning neile kohanduvad need tingimused.
3.2.Litsents STP intellektuaalomandi õiguste kasutamiseks ja juurdepääs teenustele on antud üksnes kooskõlas lepingu tingimustega. Ei kliendilendal ega tema loaga kolmandal isikul pole lubatud ükskõik millisel eesmärgil teenuseid kopeerida, levitada, müüa, avalikustada, laenata, üle kanda, edastada, muuta, dekompileerida, lahti võtta ega pöördkodeerida. Klient ei tohi lubada ühelgi kolmandal isikul ühelgi eesmärgil teenustesse
3
sekkuda. Kõik õigused, mida selle lepinguga selgelt ei anta, jäävad
3.3.Lisaks standardrakendustele, mis on veebilehel teenuste kasutamiseks saadaval, võib klient kirjutada tarkvara rakenduse või veebilehe („rakendus“), mis ühildub teenustega. Klient saab aru, et STP võib rakendusliideseid iga teenuse või teenuse funktsiooni jaoks
3.4.Klient ja iga rakendus, mille klient on ehitanud, jaganud või muulmoel loonud enda jaoks, võib teha võrgukõnesid, saata lühisõnumeid või päringuid
teenustele võivõtta teenuse kaudu vastu telefonikõnesid/lühisõnumeid igal ajal, mil teenused on saadaval, kui needpäringud ei riku õiguspärase kasutamispoliitika tingimusi ega lepingu muidtingimusi.
3.5.Kliendil pole lubatud ühtki HIDEMYPHONE kaubamärki, teenusemärki või muud intellektuaalomandit või omandiõigust, mis on veebilehel või sisaldub teenustes, eemaldada, varjata ega muul moel muuta.
3.6.Eeldusel, et klient järgib selle lepingu tingimusi ning STP eeskirju ja protseduure, sealhulgas STP kasutamisreegleid („kasutamisreeglid“) ja STP privaatsuspoliitikat („privaatsuspoliitika“), võib klient teenuseid kasutada, et teostada rakendusi, mis on kliendi omanduses või seaduslikult omandatud, kui klient jääb täielikult oma rakenduste eest vastutavaks, sealhulgas andmete, teksti, piltide ja neis oleva sisu eest.
3.7.Klient vastutab isiklikult kogu liikluse eest, mis tuleneb tema rakendustest, kasutades selleks kliendikonto mandaate teenustele. Klient kaitseb oma autentimisvõtmeid ja turvameetmeid. Kui keegi teeb kliendi mandaate kasutades toiminguid, loetakse need kliendi toiminguteks koos kõigi tagajärgedega, sealhulgas teenustasud ja lõpetamine, tsiviil- ja kriminaalkaristused.
3.8.STP võib kliendile paigaldamiseks, kopeerimiseks ja/või teenustega seoses kasutamiseks
4
jooksvale tingimuste järgimisele vastavalt teenusele ja maksele, kui ja siiskui see
on vajalik kliendi teenuse kasutamise õiguse jaoks, annab STP siinkohal |
kliendile |
|
ilma |
edasilitsentseerimisõiguseta |
piiratud, |
mitteainuõigusliku, mittevõõrandatava litsentsi selle lepingu tingimustekehtivuse ajaks STP intellektuaalomandi või STP omandite omandiõigustealt vaid selleks, et paigaldada, kopeerida ja kasutada STP omandeid ainultseoses nende teenuste kasutamisega ja sel eesmärgil ning ainult sel määral,mis on vastavuses lepingu kõigi tingimustega.
a)STP omandite hulka võib piiranguteta kuuluda:
•lepingus defineeritud veebileht;
•HIDEMYPHONE rakendusliidesed;
•STP omanduses olev tarkvara;
•spetsifikatsioonid, mis kirjeldavad operatiivseid ja funktsionaalseid võimeid, kasutuspiiranguid, tehnilisi nõudeid ning teenuse ja sellega seotud rakendusliideste ja tehnoloogia õige kasutamisega seotud testimis- ja toimivuskriteeriume,
b)STP võib teise litsentsikokkuleppe, näiteks avatud lähtekoodi lepingualusel kättesaadavaks muuta lisasisu või
•arendaja tööriistad, näiteks tarkvaraarenduskomplektid (TAK) või näidiskood, mida kasutada seoses rakendusliidestega;
•artiklid ja dokumendid, mida kasutatakse seoses rakendusliideste rakendamisega (üheskoos „dokumentatsioon“),
c)Välja arvatud, kui võidakse selle lepingu alusel selgesõnaliselt volitada:
•klient ei või ega tohi proovida modifitseerida, muuta, surkida, parandada või muul moel luua tuletatud töid STP omandite hulka kuuluva tarkvaraga;
•klient ei või ega tohi proovida pöördkodeerida, lahti võtta või dekompileerida STP omandeid või teenuseid ega rakendada mõnd
5
muud protsessi või protseduuri, et tuletada STP omandisse kuuluvatarkvara lähtekoodi.
3.9.Selle lepingu eesmärkide täitmiseks annab STP kliendile mittevõõrandatava, mitteedasilitsentseeritava, mitteainuõigusliku litsentsi lepingu kehtivuse ajaks, et kuvada HIDEMYPHONE ärinime, kaubamärke, teenusemärke, logosid, domeeninimesid („HIDEMYPHONE“ märk), et reklaamida, et klient kasutab
teenust. Vastutasuks annab klient
HIDEMYPHONE märki kasutades ei tohi klient: i) kuvada HIDEMYPHONE märki mis iganes viisil, mis näitab suhet või kuuluvust, sponsorlust või STP kui märgi omaniku toetust; ii) kasutada HIDEMYPHONE märki, et halvustada
3.10.Selles lepingus STP antud õigused seoses STP omandite, HIDEMYPHONE märgi ja teenustega on mitteainuõiguslikud ja STP jätab endale õiguse määrata kolmandaid isikuid arendajateks või süsteemiintegraatoriteks, kes võivad pakkuda tooteid või teenuseid, mis võistlevad kliendi rakendusega.
3.11.Klient tunnistab, et numbrite jaotamine teenuse osana ei tähenda omandi üleminekut ega numbriõiguse müüki STP poolt ning kujutab endast ainult numbritega teenuse kasutamise õiguse müüki. Seetõttu puudub kliendil õigus nõuda mingeid õigusi teenustele, mis on seotud ümber jagatud numbritega.
3.12.Teenuse tähtaeg on üks või mitu täiskuud vastavalt teenuse tellimusele ja arvestus algab teenuse aktiveerimise päevast. Teenusetellimusi pikendatakse automaatselt lisatähtaja võrra kuni katkestamiseni.
4.TEENUSTE ÕIGUSPÄRANE KASUTAMINE
6
4.1.Kliendil on keelatud kasutada teenust automaatvalimiseks, telefonimüügiks (sealhulgas piiranguteta heategevus- või poliitiliseksagitatsiooniks ja küsitlusteks), faksi- või häälsõnumite masspostituseks ja faksi- või häälsõnumite rühmapostitusteks.
4.2.Klient kohustub
5.ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE. KONFIDENTSIAALSUS
5.1.Kliendi isikuandmete („isikuandmed“) töötlemine toimub vastavuses Euroopa määrustega ja kohalike seadustega, mis kehtivad isikuandmete kaitsmiseks ja töötlemiseks ning vastavalt lepingu tingimustele ja privaatsuspoliitikale.
5.2.Seda lepingut sõlmides ja teenuseid kasutades tunnustab ja kinnitab klient, et on lugenud STP privaatsuspoliitikat (mida veebilehel
5.3.Kliendile kättesaadavate platvormide ja tarkvara funktsionaalsus teenuste osutamisel võib sisaldada võimalust salvestada kliendi teabevahetust tema valitud kolmandate isikutega ja/või säilitada kolmandate osapoolte isikuandmeid nagu telefoninumber ja muud. Teabevahetuse salvestamine ja/või säilitamine vajab alati kliendi aktiivset salvestamise ja säilitamise tööriistade kasutust teenuste kasutamise ajal. Neil juhtudel loetakse klienti kontrollijaks (nagu defineeritud vastavas seaduses) seoses selliste kolmandate isikute isikuandmete töötlemisega. Klient teavitab neid kolmandaid isikuid salvestamisest ja töötlemisest ning hangib enne töötlemist nende teadva nõusoleku. Nende andmete edasine töötlemine toimub STP poolt, kes tegutseb kliendi juhendamisel töötlejana ja kes piirdub eranditult informatsiooni säilitamise ja kliendi nõudmiseltalle selle saatmisega või kliendile läbi tema isikliku konto selle kättesaadavaks tegemisega, ilma et seda häälteavet või kirjavahetust STP poolt jälgitaks, muudetaks ega sellesse muul moel sekkutaks. Kui nimetatud teabevahetus sisaldab ükskõik millal infot, mida tuleks käsitleda kolmandate isikute isikuandmetena, vabastab klient STP täielikult kõigist nõuetest, mis võivad tuleneda või olla seotud kliendi soovil töötlemisega ja
7
nende kolmandate isikute isikuandmete juhendamisega, nagu võib sisalduda sellises teabevahetuses, mis on kliendi poolt salvestatud ja mida säilitatakse ja tehakse kättesaadavaks kliendi päringu peale.
5.4.Kliendi isikuandmed on vaid individuaalseks kasutamiseks ning neid ei või jagada ega avaldada, välja arvatud juhtudel, kui seda nõuab või lubab seadus (vastavuses nõuete ja ettevaatusabinõudega, kui sellist avaldamist lubatakse) ja/või kliendi nõusolekul. STP jätab endale õiguse kustutada kliendi isikuandmeid, kui leping on olnud mitteaktiivne kauem kui üks aasta.
5.5.Ilma punkti 5.4 sätteid rikkumata kinnitab ja nõustub klient andma
5.6.Ilma ülaltoodut rikkumata ei avalda STP mingit konfidentsiaalset informatsiooni juriidiliste ja füüsiliste isikute kohta ühelegi kolmandale isikule (ilma ülaltoodud kohustusi rikkumata, mis kaitsevad füüsilisi isikuid), välja arvatud juhul kui:
1) säärane teave avaldatakse oma ametnikele ja töötajatele või agentidele või
2) seadus nõuab avaldamist või
3) nõue kliendile tuleneb seadusest ja seda lubab leping või
4) teave on avaldatud või tehtud kättesaadavaks avalikult või
5) juriidiline isik nõustus avaldamisega.
6.VASTUTUS JA KOHUSTUSED
6.1.STP kohustused:
6.1.1.STP rakendab kõiki mõistlikke jõupingutusi, et tooted sobiksidteenusteks.
6.1.2.STP teavitab klienti kõigist teenuste hindade või pakutavate teenuste muutustest nii kiiresti kui mõistlikult võimalik.
6.1.3.STP osutab kliendile mõistlikku tehnilist ja müügituge, mida STP oma ainuäranägemisel peab vajalikuks ja sobivaks.
6.1.4.STP võib
8
Sellised muudatused teeb STP ainuisikuliselt ja võib neid teha ilma kliendieelneva nõusolekuta.
6.1.5.STP teavitab klienti kõigist uutest STP pakutavatest teenustest ja toodetest, avaldades selle informatsiooni veebilehel ja saates
6.2.KLIENDI kohustused:
6.2.1.Klient tasub teenuste eest vastavalt 9. jaos sätestatule.
6.2.2.Klient tagab, et tal on kõik vajalikud kooskõlastused, load ja volitused teenuste, sealhulgas tema klientidele, tellijatele või publikule („lõppkasutajad“) osutatavate teenuste käitamiseks STP kaudu. Klient vastutab oma lõppkasutajale osutatavate teenuste sisu, kvaliteedi jaosutamise eest ning tagab, et need teenused on kooskõlas seaduste ja käesoleva lepinguga. Vajadusel kohustub klient esitama vajalikud dokumendid, mis kinnitavad teenuste kasutamise võimalikkust.
6.2.3.Taotluse korral annab klient
6.2.4.Klient tagab, et osutatavaid teenuseid ei kasutata ebaseaduslikuleesmärgil, sealhulgas ebaseaduslike, ahistavate, kahjulike, ähvardavate, laimavate, autoriõigusi, intellektuaalomandi õigusi või kaubamärke rikkuvate, pornograafiliste või muul moel õigusrikkumiseks osutuvate teenuste või teabe edastamiseks või pakkumiseks.
6.2.5.Klient vabastab STP kõigist sellest lepingust tulenevatest trahvidest, nõuetest või halduskuludest, mida nõuab
6.2.6.Klient vabastab STP kõigist kuludest ja kohustustest, mis on seotud nõuetega, mis tulenevad paragrahvis 6.2 sätestatud kliendi kohustuste rikkumisest või väidetavast rikkumisest.
6.2.7.Klient teeb
9
6.2.8.Klient kohustub tagama käesoleva lepingu tingimuste täitmise kolmandate isikute poolt, kui nad kasutavad kliendile osutatud teenuseid.
6.2.9.Klient vastutab, et konkreetne teenus ei riku kolmandate isikute intellektuaalomandi õigusi ja katab ise kõik selliste kolmanda isiku intellektuaalomandi õiguste rikkumise või väidetava rikkumisega seotud kulud, vabastades STP sellest kohustusest.
6.2.10.Kõik teated, päringud ja muu side peab olema kirjalik ja tuleb saata
7.ÜLEANDMINE
7.1.Klient ei või selle lepinguga seotud õigusi ja kohustusi üle anda kolmandatele isikutele ilma STP selgesõnalise kirjaliku loata.
7.2.STP võib selle lepinguga seotud õigused ja kohustused üle anda kolmandatele isikutele ilma kliendi eelneva nõusolekuta.
8.TEENUSTE OSUTAMINE JA GARANTIID
8.1.STP teeb kõik temast sõltuva, et teenused oleksid mõistlikul määral veavabad ja katkestusteta. Siiski ei saa STP osutada katkestusteta teenust, kui see on loodud platvormi poolt. STP ei garanteeri, et selle teenused on pidevad või vigadeta.
8.2.STP ei garanteeri, et teenused on rahuldavad või kliendi eesmärkideks sobivad. STP ei anna teenuste suhtes mingeid garantiisid, isegi kui see on seadusega ette nähtud, sellise määrani, mida vastavad regulatsioonid lubavad.
8.3.Pooled kinnitavad, et ükski enne selle lepingu sõlmimist tehtud väide, tagatis ega avaldus ei kujuta endast selle lepingu osa ega ole ajendanud kumbagi poolt seda lepingut sõlmima.
8.4.Klient kinnitab, et:
8.4.1.STP osutatud teenused pole kujundatud vastavalt kliendi isiklikele nõudmistele ja klient peab otsustama iseseisvalt, kas STP osutatavad
10
teenused on rahuldava kvaliteediga ja sobivad nendeks eesmärkideks, milleks neid kasutatakse.
8.4.2.STPtoetubteenusteosutamiselkolmandateleisikutelejaseetõttueivõtaSTP vastutust mistahes viivituse ega tõrke eest nende osutamisel.
9.HIND JA TASUMINE
9.1.STP otsustab oma äranägemise järgi, kas klient saab teenuste tasuta prooviperioodi, mille tingimused on avaldatud veebilehtedel või aadressil https://www.hidemyphone.ee/. Tasuta prooviperioodi limiit on üks ühe isiku kohta ja kui avastatakse, et klient on loonud mitu tasuta prooviperioodi kontot, on
9.2.Kui klient on tellinud teenuste täisversiooni, kohustub klient maksma vastavaid tasusid (sealhulgas minimaalne tellimistasu), mis on toodud veebilehel https://www.hidemyphone.ee/ ja mida võib ilma eelneva etteteatamiseta muuta vastavalt punktile 9.5.
9.3.Teenustasud sisaldavad:
9.3.1. |
Tasusid, |
mis |
makstakse |
ettemaksuna |
vastavalt |
tellimisperioodi kuude arvule |
alates |
teenuse aktiveerimise kuupäevast. |
|
9.3.2.Lisateenuspakettide kasutamisest tulenevad tasud (teenusepaketis kirjas kui lisatasud, nt tasu lisaminutite, teenuste jne eest, edaspidi lisatasud) makstakse vastavalt kasutatud teenustele (nt lisaminutid, lisateenused, mis ületavad vastava teenusepaketi määratud mahud ega sisaldu paketi hinnas).
9.4. |
Kui |
teenused |
katkestatakse |
kuupikkuse |
tähtaja |
kestel, |
|
maksab |
klient täiskuu hinna. |
|
|
|
|||
9.5. |
STP |
jätab |
endale |
õiguse muuta teenuste hindu selle |
lepingu |
kehtivuse |
|
ajal. |
|
|
|
|
|
|
|
9.5.1. STP võib langetada teenuste hindu ilma piiranguteta.
11
9.5.2.STP võib hindu tõsta järgmiselt:
9.5.2.1.Muutuva hinnaga teenuste lisatasud, kirjeldatud punktis 9.3.2, muutuvad kohe, kui veebilehel uuendatakse kliendi kontoga seotud hinnakirja.
9.6. Asjakohane teenusepakett loetakse parandatuks vastavalt muudatuse teatisele.
9.7. STP võtab tasu ja klient tasub teenuste eest vastavalt järgnevalt sätestatule.
9.8. Klient kannab vahendid krediidijäägi säilitamiseks oma STP ettemaksekontole. STP ei osuta teenuseid, kui kliendi kontojääk on negatiivne, ja STP ei vastuta teenuse katkestuse eest, mille on põhjustanud kliendi konto ebapiisavate vahendite olemasolu, kui pooled pole kokku leppinud krediidilimiidis.
9.9. Makse võib teha pangakaardiga STP määratud pangakontole. Kõigi
9.10. STP aktsepteerib makseid eurodes. Maksed muus valuutas vahetab STP eurodeks ilma klienti teavitamata. Vahetuskursid muutuvad ja neid määravad finantsasutused. Taganemata ülaltoodud üldreeglist, võtab STP vastu makseid muudes vääringutes kui euro, kui nii on sedastatud STP poolt pakutavates kohaldatavates hindades ja tariifides, millega klient on nõustunud (tehes vastava valiku lepingukohaseid teenuseid tellides), ja see on kirjas STP vastaval arvel.
12
9.11. Pangaülekandega tasumisel kannab klient kõik tehingutasud. STP arvestab üksnes laekunud netosummat. Maksele rakendatavate tasude väljaselgitamise eest vastutab klient.
9.12. Kui kliendi krediidijääk pole piisav, võib teenuste osutamise automaatselt peatada kuni täiendava krediidi taotlemiseni. Teenuste peatamise vältimiseks on kliendil soovitatav oma konto seisu regulaarselt kontrollida ning kasutada STP kontol alati kehtivat krediitkaarti või alternatiivset makseviisi.
9.13. Kõik STP teenuste kasutamise tasud makstakse ette ja neid ei tagastata. Kliendil pole õigust nõuda tehtud ettemaksete tagastamist, välja arvatud, kui leping lõpetatakse ja STP vastunõuded kliendile puuduvad tingimusel, et kliendi konto saldo on pärast käesolevas lepingus lubatud mahaarvamisi positiivne. Seda punkti ei saa tõlgendada kui STP kohustust korduvad tasud täielikult või osaliselt tagasi maksta, kui see on jooksvakuu kohta ette makstud ja lõpetamise on algatanud klient.
9.14. Kliendi kontojäägilt teenitud intress kuulub
9.15. STP arvestussüsteemi kanded on peamiseks tõendiks neis sisalduvate andmete kohta ja ilmselge vea puudumisel eelistatakse neid kliendi andmetele. Kliendi kõneminutid arvutatakse vastavalt
9.16. STP esitab kliendile teenuste ja tema kontolt debiteeritud maksete kohta arved ja üksikasjalikud aruanded.
9.17. Kui pole sätestatud teisiti, ei sisalda
13
esitab
9.18. Taganemata punkti 9.17 sätetest ja järgides oma kohustust esitada korrektseid arveid, on
teabe või muidu kannab klient |
riski seoses kliendi kui maksukohustuslase |
või mittemaksukohustuslase |
vale kvalifitseerimisega. |
10.TEHNILINE TUGI
10.1.STP võib teenuse peatada ilma kliendi eelneva hoiatamise või nõusolekuta hoolduseks, uuendustöödeks või varundamiseks. STP rakendab meetmeid, et sellest tulenevad teenusekatkestused oleksid mõistlikult väikesed.
10.2.Juhul kui klient saab teadlikuks teenuse tõrkest, teavitab ta
11.GARANTIID
11.1.Klient avaldab ja garanteerib, et ei kasuta veebilehte (sealhulgas meie foorumeid ja kommentaare), teenuseid, STP omandeid, HIDEMYPHONE märki, kliendi rakendust või sisu viisil, mis rikuks õiguspärast kasutamist või privaatsuspoliitikat.
11.2.Klient avaldab ja garanteerib: i) et klient vastutab ainuisikuliselt kliendi rakenduse arendamise, toimimise ja hoolduse eest ning oma sisu („sisu“) eest, sealhulgas piiranguteta sisu täpsuse, sobivuse ja täielikkuse eest ning kõigi toodetega seotud materjalide ja kirjelduste eest; ii) et kliendil on kõik vajalikud õigused ja litsentsid, nõusolekud, load, vabastused ja loovutused kliendi rakenduse ja sisu kasutamiseks ja kuvamiseks; iii) et ei kliendi rakendus ega kliendi sisu: a) riku, ole ebasobiv, astu üle meie ega kolmanda isiku õigustest, b) ole laimavad, riku eraelu puutumatust, lase avalikkusel sisse tungida ega riku muul moel
14
ühegi kolmanda isiku õigusi või c) ole loodud ebaseaduslikuks tegevuseks ega reklaami ebaseaduslikke tegevusi, sealhulgas piiranguteta viisil, mis võib olla laimav, moonutav, muul moel pahatahtlik, ebaseaduslik või kedagi kahjustav või diskrimineeriv iv) sel määral, mil klient kasutab HIDEMYPHONE märki, ajab klient oma äri professionaalselt ja viisil, mis näitab STP heatahtlikkust ja mainet heast küljest. Klient kinnitab oma vastutust süüdistuste osas, mis on tekkinud tema rakenduse kasutamise tagajärjel, olenemata sellest, kas rakendus tegi vea.
11.3.Igasugune kliendi kaasaskantavus seoses telefoninumbriga (sealhulgas varem antud sissesuunatud tasuta numbrid või sõnavalikunumbrid), mis on kliendile määratud või kliendi kontole lisatud, sõltub kliendi konto seisukorrast ja kliendi poolt toetavate dokumentide tagamisest vastavalt üldistele standarditele sellise numbri eemaldamiseks
11.4.Klient avaldab ja garanteerib, et ilma STP selgesõnalise kirjaliku loata ei kasuta ta ise ega volita ühtki kolmandat isikut kasutama teenustega seoses avalikku tarkvara (defineeritud allpool) ükskõik mis viisil, mis vajab, vastavalt säärasele avalikule tarkvarale kohandatud litsentsile, etSTP omandeid või teenuseid tuleks a) avalikustada või levitada lähtekoodi kujul,
b) teha kasutajatele tasuta kättesaadavaks või c) kasutajate poolt piiranguteta muudetavaks. Vastavalt tagasisidele või teabevahetusele avaldab ja garanteerib klient, et selline tagasiside ja teabevahetus, mis on täielikult või osaliselt kliendi tagatud või liiguvad läbi tema, on i) kliendi poolt seaduslikult levitatavad, nii et autoriõigus kuulub kas kliendile või järgib klient täielikult tarkvara või sisuga seotud autoriõiguste tingimusi, ii)ei sisalda kolmanda isikute tarkvara või tarkvara, mis liigitub avaliku tarkvara alla, ega iii) riku, ole ebasobiv ega astu üle ühegi kolmanda isiku intellektuaalomandi õigustest. „Avalik tarkvara“ viitab igasugusele tarkvarale, dokumentatsioonile või muudele materjalidele, mis sisaldavad või on tuletatud (täielikult või osaliselt) tarkvarast, dokumentatsioonist või muust materjalist, mida levitatakse vaba tarkvara, avatud lähtekoodiga tarkvarana (nt Linux) või sarnaste litsentsi- ja levitusmudelite kaudu, muu hulgas tarkvara, dokumentatsioon või muud materjalid, millel on üks järgnevatest litsentsidest või jaotusmudelitest või mis on neile sarnased: i) GNU üldine avalik litsents (ÜAL), vähem üldine avalik litsents (VÜAL)
15
või vaba dokumentatsiooni litsents, ii) autoriõigused (nt PERL), iii) Mozilla avalik litsents, iv) Netscape’i avalik litsents, v) Sun Community allikalitsents, vi) Sun Industry standardi litsents (SISL), vii) BSD litsents ja
viii) Apache’i litsents.
12.VASTUTUSE PIIRATUS
12.1.STP omandid, teenused, materjalid ja muud andmed või STP või selle litsentsiandjate antud informatsioon nendega seoses (koos „teenuspakkumised“) osutatakse nii, „nagu need on“. STP ei tee mingisuguseid avaldusi ega kinnitusi, olgu need otsesed, vaikimisi võiseadusjärgsed või muul moel seotud teenuspakkumistega. Välja arvatud vastavas seaduses ettenähtud ulatus, loobuvad STP ja selle litsentsiandjad kõigist garantiidest, sealhulgas piiranguteta igasugused müügikõlblikkuse, rahuldava kvaliteedi, eesmärgiks sobivuse, mitteüleastumise, vaikse rahulolu garantiid ja garantiid, mis tulenevad kauplemisest või kaubanduse kasutamisest. STP ei garanteeri, et teenuspakkumised toimivad, nagu kirjeldatud, on katkestusteta või vigadeta või vabad kahjulikest osadest või et kliendi säilitatud andmed teenusepakkumises on turvalised ega kao ega kahjustu muul moel.
EI STP EGA ÜKSKI TEMA LITSENTSIANDJATEST VASTUTA KLIENDI EES ÜHEGI OTSESE, KAUDSE, JUHUSLIKU, ERI- VÕI JÄRELKAHJU VÕI KAHJUTASU EEST, MUU HULGAS KASUMI KAOTUSE, HEA NIME, KASUTUSE, ANDMETE VÕI MUU KAHJU EEST, MIS ON SEOTUD SELLE LEPINGUGA, MUU HULGAS ÜKSKÕIK MIS KAHJU, MIS TULENEB:
i)TEENUSTE KASUTAMISEST VÕI VÕIMETUSEST NEID KASUTADA;
ii)ASENDUSKAUPADE JA TEENUSTE HANKIMISE TASUST; VÕI iii)
VOLITAMATA LIGIPÄÄSUST VÕI KLIENDI SISU MUUTMISEST. IGAL JUHUL ON STP KOONDVASTUTUS SELLE LEPINGU ALUSEL PIIRATUD KLIENDI POOLT
KUS TEATUD GARANTIIDE VÄLISTAMINE VÕI PIIRAMINE VÕI VASTUTUSE VÄLISTAMINE JUHUSLIKE VÕI JÄRELKAHJUDE PUHUL POLE LUBATUD.
16
12.2.Klient tunnistab, et teenuseid osutatakse
tuleneb peamiste telekommunikatsiooniteenuste osutamise
puudujääkidest või vastavate võrgutaristute |
käitajaterakendatavatest |
piirangutest. |
|
12.3.STP ei vastuta mingite kaudsete, juhuslike, eri- või järelkahjude eest, sidekatkestuste, andmete kadumise, kasumi kaotamise või majandusliku kahju eest, mis tuleneb või on seotud selle lepinguga, samuti mis tahes viivitustega sellise probleemi kõrvaldamisel.
12.4.STP ei vastuta kliendi ees nõuete või kaebuste korral, kui:
12.4.1.nõue või kaebus on tingitud kliendi või muu kliendiga seotud isiku hooletusest, väärkäitumisest või selle lepingu rikkumisest kliendi poolt:
12.4.2.kui klient ei teavita
12.4.3.kui klient ei anna
13.VÄÄRAMATU JÕUD
13.1.STP ei vastuta katkestuse, viivituse või teenusetõrke eest, mis ontingitud
temakontrolli allmitteolevast |
olukorrast või |
sündmusest, |
sealhulgas |
|||||
loodusjõud, halb ilm, torm, üleujutus, põud, äike, tulekahju, elektririke, |
|
|
||||||
elektripuudus, |
elektrivarustuse |
|
häired, |
|
|
|||
telekommunikatsioonikaablite |
ühenduste |
või |
kaablite lahtiühenduskahju |
või |
||||
häired, |
kommertsvaidlus, |
valitsuse |
|
tegevus, embargod, litsentsi |
|
|||
lõpetamine |
või selle andmisest keeldumine, seadmete hävimine |
või |
|
|||||
kahjustamine, |
kolmandate |
isikute, sh |
valitsuse, järelevalveasutuse |
või |
telekommunikatsioonivõrgu operaatori osutatava teenuse katkemine või viivitus, sõda, sõjaline operatsioon või rahutused.
13.2.STP ei vastuta vääramatu jõu sündmuse tagajärgede eest.
14.HÜVITIS
14.1.Ilma et see piiraks teisi hüvitisi selle või teiste lepingute alusel,kohustub klient
17
sealhulgas ka kolmandate isikute esitatud nõuded, mis on tingitud teenuse kasutamisest kliendi või lõppkasutaja poolt, samuti kõik seotud kulud. Klient kohustub mitte süüdistama
14.2.Klient kohustub
14.2.1.lepingu tingimuste rikkumine või väidetav rikkumine, lepingusväljendatud või sellest tulenevate garantiide rikkumine;
14.2.2.kliendi või kolmanda isiku tegelik või väidetav hooletus või väärkäitumine;
14.2.3.kliendipoolne või tema nimel tehtav turundus ja reklaam;
14.2.4.kliendipoolne või tema nimel tehtav sisuturundus ja reklaam ningkõik nendega seotud kulud;
14.2.5.millised tahes ja kõik nõuded, kadu, kahjud, kohustused, hinnangud, karistused, trahvid, kulud (sealhulgas mõistlikud advokaaditasud), mis tulenevad mõnest eelnimetatud nõudest või on sellisega seotud.
15.KESTUS JA LÕPETAMINE
15.1.Tähtaeg. Leping jõustub selle kliendi poolt aktsepteerimise kuupäevast ja kehtib kuni lõpetamiseni ühe poole poolt vastavalt käesolevale lepingu tingimustele.
15.2.Kummalgi poolel on õigus lõpetada leping sellest teisele poolelevähemalt kolmkümmend (30) päeva ette kirjalikult teada andes.
15.3.Lepingu lõpetamise tagajärjed. Lepingu lõpetamisel, olenemata põhjusest, lõppevad kõik teenuste kasutamise litsentsid ja õigused ning klient lõpetab teenuste igasuguse kasutamise.
18
15.4.
15.4.1.klient ei täida lepingu tingimusi;
15.4.2.klient teatab kavatsusest või ilmutab kavatsust lepingu tingimusirikkuda;
15.4.3.klient lõpetab kauplemise, korraldab koosoleku kreeditoridega või jõuab nendega kokkuleppele, kui mistahes tema varad arestitakse või ta osutub maksejõuetuks;
15.4.4.astutakse mingeid samme kliendi lõpetamiseks või kliendi varadele määratakse pankrotihaldur ja/või haldaja;
15.4.5.STP usub, et klient on võimaldanud teenuseid kasutada ebaseaduslikeks või selle lepinguga keelatud eesmärkideks.
15.5.Kumbki pool võib lepingu lõpetada, kui:
15.5.1.teine pool on rikkunud lepingut ega lõpeta rikkumist 30 päeva jooksul vastava nõudmise kättesaamisest ja;
15.5.2.astutakse mingeid samme poole lõpetamiseks või poole varadele määratakse pankrotihaldur ja/või haldaja.
15.6.Kehtivus. Kõik sätted, mis oma eesmärgi täitmiseks peavad edasi kehtima, jäävad pärast lepingu lõppemist või lõpetamist jõusse jakehtivaks, sealhulgas kõik kliendi kinnitused, garantiid ja hüvitamiskohustused.
16.MUUD SÄTTED
16.1.See leping reguleerib kõiki pooltevahelisi kokkuleppeid. Varasemadsuulised ja kirjalikud kokkulepped kaotavad sellega oma kehtivuse.
16.2.STP võib muuta selle lepingu sätteid ilma kliendi eelneva nõusolekuta, kui selline muudatus on vajalik seoses järelevalve, kindlustuse, ohutuse või seadusandlike muudatustega pärast teenuste osutamist.
16.3.Tingimuste uued versioonid: STP jätab endale õiguse muuta seda lepingut igal ajal, saates sellise parandatud lepingu kliendile või avaldades
19
parandatud lepingu oma veebilehel. Kui klient ei soovi parandatud lepingut aktsepteerida, on tal õigus oma konto sulgeda, saates kirja või
16.4.Teenuste muutmine: STP jätab endale õiguse muuta teenust igal ajal, näiteks juriidiliste ja järelevalvenõuete täitmiseks. Kui klient ei soovi neid muudatusi aktsepteerida, on tal õigus oma konto sulgeda, saates kirja või
16.5.Omandiline kuuluvus: kõik STP poolt kliendi kontole registreeritud DID- numbrid jäävad STP kontrolli alla ja neid võib lepingu lõpetamisel edasi anda.
16.6.Kõiki vigu või kirjavigu hinnapakkumistes, pakkumustes, müügiteabes, arvetes või muudes STP saadetud dokumentides võib parandada STP teatisega ilma täiendava vastutuseta.
16.7.Kui STP ei jõusta teatud juhtumil temale selle lepinguga antud õigusi,ei muuda see nimetatud õigusi tühiseks. Kui mingi osa sellest lepingust pole õiguslikult jõustatav, ei mõjuta see ülejäänud lepingu kehtivust.
16.8.Kohaldatav õigus. Leping on koostatud vastavalt Eesti seadustele. Lepingut reguleerivad Eesti seadused.
16.9.Pädev kohus. Klient kohustub kõigis lepingut puudutavates küsimustes alluma Eesti kohtu ainupädevusele.
16.10.Pooled lepivad kokku, et selle lepingu tulemusel ei loodaühisettevõtet, partnerlust ega esindussuhet. Pooled ei tee kolmandatele isikutele pakkumisi ega anna tagatisi seoses teenustega, mis oleksid siduvad teisele poolele.
SmartTel Plus OÜ
Maakri tn.
Veebileht: https://hidemyphone.ee
20
Tingimuste ja kokkulepete andmetöötluse alane lisa
Apifonica, Dzinga ja Hidemyphone teenused
Versioon nr 1.
Kuupäev: 27. mai 2021
See andmetöötluse alane lisa (edaspidi andmetöötlusleping) on nende tingimuste ja kokkulepete lisa ning lahutamatu osa, mis on sõlmitud järgmiste isikute vahel: SmartTel Plus OÜ, registreeritud asukoht
Andmetöötlusleping sätestab, et tingimused kohalduvad siis, kui STP töötleb kliendi nimel vastavalt tingimustele Euroopa Majanduspiirkonnast pärinevaid isikuandmeid (edaspidi isikuandmed), samal ajal kui isikuandmeid kogub klient oma sellise STP platvormi, tarkvara ja API kasutamise ajal aset leidval töötlemisel, millele klient on vastavalt tingimustele ja kokkulepetele ligipääsu saanud.
1.Andmetöötluslepingu rakendamine, õigusaktid
1.1.Andmetöötlusleping rakendub ainult selles ulatuses, milles STP töötleb kliendi või kliendi sidusettevõtja nimel
1.2.Andmetöötluslepingut tõlgendatakse ja rakendatakse vastavalt Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrusele nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (edaspidi GDPR). Kõiki mõisteid ja definitsioone tõlgendatakse vastavalt
1.3.Andmetöötlusleping ei kohaldu STP poolt vastutava andmetöötlejana kogutud isikuandmetele ja see ei takista
2.Töötlemise olek ja eesmärk
21
2.1.Klient kui vastutav andmetöötleja (edaspidi vastutav andmetöötleja)nimetab STP volitatud andmetöötlejaks (edaspidi volitatud andmetöötleja), et viimane saaks töödelda kliendi nimel selle lepingu esemeks olevaid isikuandmeid.
2.2.Välja arvatud juhtudel, kus muusugune töötlemine on kohustuslik vastavalt rakendatavatele määrustele, juhendab klient
2.3.Mis tahes täiendav töötlemine, mida klient nõuab ja mis jääb väljaspooleselle lepingu kohaldamisala, vajab eelneva kirjaliku lepingu sõlmimist osapoolte vahel, sealhulgas kokkulepet mis tahes lisatasude kohta, mida klient
3.Isikuandmete kaitse ja vastutusalad
3.1.STP kohustub tagama ja säilitama vajalikud turvalisusmeetmed, et kaitsta isikuandmete turvalisust, rakendades parimaid saadaolevaid kaubandustavasid, et hoida isikuandmete konfidentsiaalsust, terviklikkust ja ligipääsetavust haldusalaste, tehniliste ja füüsiliste meetmete kaudu, mis vastavad tunnustatud tööstuse standarditele ja tavadele. STP võtab kasutuselesobivad tehnilised ja korralduslikud meetmed, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävimise, kadumise ja muutmise ning lubamatu avaldamise või juurdepääsu eest. Korralduslike meetmete alla kuulub STP kohustus tagada isikuandmete töötlemine ainult oma töötajate või selliseametliku kaastöötleja töötajate poolt, kes on samuti kohustatud hoidma konfidentsiaalsust vastavalt lepingust või seadusest tulenevale nõudele.
3.2.Klient kui vastutav andmetöötleja on kohustatud tagama järgmist: tegutsemine oli ja on jätkuvalt kooskõlas
puudutavate õigusaktidega, sealhulgas (aga mitte piiravalt)peab |
olema |
|||
täidetud |
kliendi |
kohustus tagada |
kehtiv õiguslik |
alus |
isikuandmete kogumiseks ja töötlemiseks; |
|
|
klient peab järgima ja täitma enda juhiseid, mis
neil oli ja on jätkuvalt õigus edastada isikuandmeid
3.3.Klient nõustub, et STP võib kaasata oma sidusettevõtjaid ja sõltumatuid kaastöötlejaid (ühiselt kaastöötlejad), kes on loetletud kaastöötlejate nimekirjas, isikuandmete töötlemisse STP nimel. STP peab tagama, et kaastöötlejad töötlevad isikuandmeid vastavalt andmetöötluslepingus
22
sätestatud tingimustele. STP vastutab mis tahes kahjude eest, mille kaastöötleja on andmetöötluslepingu rikkumisel tekitanud.
3.4.
3.5.STP peab tegema koostööd kliendiga, et võimaldada neil vastata andmesubjekti päringutele, mis puudutavad viimase
3.6.STP peab tegema koostööd kliendiga, kui nad peavad tõestama oma
3.7.STP peab teavitama klienti isikuandmete juhuslikust või ebaseaduslikust hävimisest, kadumisest, lubamatust avaldamisest või neile lubamatult juurdepääsemisest. STP peab esitama vastavasisulise teate ja teabe, kuivõrd klient võib mõistlikult nõuda, et STP täidaks mis tahes
3.8.Andmetöötluslepingu lõpetamise korral ja kliendi kirjalikul taotluselpeab STP isikuandmed kustutama või kliendile tagastama, välja arvatud juhul, kui STP peab isikuandmeid või nende mis tahes osa vastavalt kohaldatavatele õigusaktidele säilitama.
23
LISA A. TÖÖTLEMISE ÜKSIKASJAD
Andmesubjektide kategooriad
Teenuseid kasutavad kliendid ja lõppkasutajad, samuti kõik andmesubjektid, kes kasutavad STP teenuseid kliendi taotlusel ja seoses kliendiäritegevusega.
Töödeldavate isikuandmete liigid
Edastatud isikuandmete alla kuuluvad alljärgnevad andmesubjektide andmekategooriad.
1)Kliendi lõppkasutaja isikut tuvastav teave ja kontaktandmed (aadress, telefoninumber (laua- ja mobiiltelefon),
Näiteks: STP lubab klientidel märkida oma töötajate nimed kliendi Dzinga isikliku konto vastavatele väljadele.
2)Kõigi nende isikute kontaktandmed, kes kasutavad STP teenuseid kliendi taotlusel ja seoses kliendi äritegevusega (seahulgas telefoninumber (laua- ja mobiiltelefon) ning
Näiteks: kui klient esitab tellimuse ja taotluse lühisõnumite saatmiseks lõppkasutajatele Apifonica või Dzinga teenuste kaudu, osutab STP kliendile vastavat teenust ja saadab sel eesmärgil teabe STP partneritele, et need edastaksid
3)Mis tahes muus isikuandmed, mida klient või kasutajad otsustavad lisada sellise kirjavahetuse sisule, mida saadetakse ja võetakse vastu STP teenuseid kasutades. Näiteks: kui klient tellib Apifonicalt või Dzingalt kõnesalvestusteenuse, osutab STP niisugust teenust, kuid ei kontrolli teavet, mida lõppkasutaja kliendile telefonikõnedes esitanud on.
Isikuandmete erikategooriad
STP ei töötle oma teenuste osutamisel tahtlikult isikuandmete erikategooriaid.
Töötlemise kestus
Isikuandmeid töödeldakse andmetöötluslepingu kehtivuse jooksul või nii kaua, kui nõuavad kehtivad õigusaktid või kui on lepinguosaliste vahel kokku lepitud.
24